Main content

Gezocht: Ervaren P&O adviseur (32-40 uur)

Ben jij de ervaren P&O adviseur die van afwisseling houdt, makkelijk schakelt en graag een vraagbaak is voor allerlei P&O gerelateerde zaken? Vind je het leuk om binnen een informele omgeving te werken, bij een organisatie in ontwikkeling? Dan ben jij mogelijk de collega die wij zoeken!


Jouw uitdaging

Als P&O adviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor de collega’s op P&O gebied. Je beantwoordt vragen, en adviseert, over bijvoorbeeld verlof, ziekteverzuim, salaris, beoordelingen en opleidingen waarbij je rekening houdt met de geldende CAO, wet- en regelgeving en ons personeelsbeleid. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de personeelsadministratie. Je stelt correspondentie op, verwerkt mutaties ten behoeve van de salarisadministratie en legt documenten vast in de personeelsdossiers. Maar dat is nog niet alles, want ook voor de organisatie van feestelijke gebeurtenissen, zoals een personeelsbijeenkomst of een Sinterklaasfeest draai jij je hand niet voor om.

Jouw profiel

We zijn op zoek naar een P&O adviseur met:

- HBO werk- en denkniveau

- Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie

- Kennis van relevante wet- en regelgeving

Om succesvol te zijn in deze functie ben je proactief en daadkrachtig. Je beschikt over een goed inlevingsvermogen en bent in staat om met een zekere flair goed samen te werken met verschillende partijen op alle niveaus. Je luistert goed naar de vragen en/of problemen van collega’s en denkt actief met hen mee. Je bent oplossings- en resultaatgericht en beschikt over een goed analytisch vermogen. Je weet snel het vertrouwen van collega’s te winnen waardoor de rol van vertrouwenspersoon je op het lijf geschreven is.

Ons aanbod

Wij bieden je een veelzijdige functie binnen een dynamische, informele werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Vanzelfsprekend hoort hier een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket bij. Je werkt intensief samen met het Hoofd Personeelszaken aan wie je ook verantwoording aflegt.
De functie is voor 32 tot 40 uur per week, waarbij we de voorkeur hebben dat je op woensdag en vrijdag werkt. De standplaats is Vlaardingen.

Ons bedrijf

De Goede Vastgoedonderhoud is sinds 1931 onder de naam De Goede Schilders uitgegroeid tot een begrip. Vanuit onze vestigingen in Vlaardingen en Dordrecht hebben vakmensen zich continu ingezet voor integraal onderhoud aan onroerend goed. Wij zijn voor onze opdrachtgevers hét aanspreekpunt voor alle integrale onderhoudswerkzaamheden aan vastgoed. Zo nemen wij opdrachtgevers elke zorg uit handen en streven wij naar continuïteit en beheersbaar onderhoud. Wij werken nauw samen met onze opdrachtgevers en onze ketenpartners. Die samenwerking garandeert een betrouwbare levering van diensten, continue aandacht voor procesverbeteringen en minimalisering van faalkosten.

Innovatief, betrokken, schoon, veilig én duurzaam. Dat is de ontwikkeling die De Goede VGO heeft doorgemaakt en die we voortaan in praktijk brengen. Het kan anders, het kan beter: meer weten, meer kunnen, meer bieden. Betere totaaloplossingen voor integraal vastgoedonderhoud. Tevreden relaties die profiteren van nieuwe inzichten en duurzame resultaten, dat is ons doel.

Solliciteren

Enthousiast geworden en geïnteresseerd in deze veelzijdige functie? Dan maken wij graag kennis met je! Stuur zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 7 oktober a.s. je sollicitatie, voorzien van een motivatie en CV, naar Marisanne van Yperen (Hoofd Personeelszaken) via het mailadres personeelszaken@degoedevgo.nl o.v.v. ‘vacature P&O adviseur'. Voor eventuele vragen kun je ook telefonisch contact opnemen met Marisanne van Yperen onder telefoonnummer 010-4344255.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.